EtBlog

1. Sorularımıza geçmeden önce bize biraz kendinizden ve Bonfilet’in kuruluşundan bahseder misiniz?


1980 İstanbul doğumlu, evli iki çocuk babası, iyi bir Fenerbahçe taraftarıyım 😊, Eskişehir / Anadolu Üniv. İktisadı ilimler Fak. İKTİSAT Böl. Mezunuyum,2007/2008 Yılları arası Turqality yönetici geliştirme programı adı altında Koç Üniv.de ki Eğitim programını derece ile tamamladım, 26 yılı aşkın bir süredir Satış / Pazarlama konusunda Ülkemizin sektörlerinde önde gelen 5 ulusal şirketinde profesyonel çalışma tecrübem ile şuan mensubu bulunduğum BONFİLET AŞ. Ailesinde Türkiye Satış Müdürlüğü görevini 1,5 senedir büyük bir keyif ve gurur ile yürütmekteyim.

Bonfilet markasının doğuşu; 1905 yılında Akkoyun ailesinin hayvancılık ve kasaplık faaliyeti ile başladı. Şuan yönetimde ailenin dördüncü kuşağı var. Ticari faaliyetlerin Eskişehir’den İstanbul’a taşınması 1970 yılında gerçekleşti. Artan pazar talepleri ile 1987 yılında Bonfilet markası kuruldu. Sektörel bazda sürdürülebilir rekabet gücü için Ar Ge yatırımlarına verdiğimiz önemin yanı sıra insan sağlığı konularındaki ciddi çalışmalarımız ile 1994 yılında Türkiye’yi ilk kez paketlenmiş et ve et ürünleriyle tanıştırdık. 2010 yılında 34001 numaralı belgeyi alarak Türkiye’nin AB normlarındaki ilk et üretim tesisini açtık ve ürün çeşitliliğimizi arttırarak, otomasyona dayalı daha kapsamlı bir üretim modeline geçtik. 2020 yılındaki sürdürülebilirlik hedeflerimiz doğrultusunda kurumsal kimliğimizi ve logomuzu yeniledik. Yeni logomuzda, modern çizgilerle stilize edilen dana figürü, minimal bir tasarım anlayışını ortaya koyuyor. Logodaki amblem rengimiz; toprağı, doğayı ve güneşin sıcaklığını hissettirirken dinamizmi ve verimliliği yansıtıyor.


2. Oldukça geniş bir ürün gamınız var… Ürün çeşitliliğiniz ile ilgili bilgi alabilir miyiz? Müşterilerinizin ihtiyaçlarına hangi ürünler ve faaliyetler ile cevap veriyorsunuz?


Profesyonel kesime yönelik ürünlerimizi, sektörün beklenti ve ihtiyaçlarını göz önüne alarak üretiyoruz. Ev dışı tüketime yönelik; büyük üretim firmaları, catering’ler , oteller, restoranlar, kamu kurum ve kuruluşları ile tüm Türkiye’de seçkin bayiler ile çalışıyoruz. Şuan pazarda Bonfilet ana markamız dışında yeme içme sektöründe faaliyet gösteren Bonet Döner ve Bonfilet Kasap olmak üzere iki farklı zincirimiz mevcut.


3. Yıl içinde piyasaya sunduğunuz veya daha sonra sunacağınız yeni ürününüz varsa ürün hakkında bilgi alabilir miyiz?


Yakın tarihte FİLE Marketlerde yerini alan “SOSLU BİFTEK TANTUNİ” ürünümüz ile yine geleneksel bir lezzetimiz ev içine taşımanın büyük mutluluğu içindeyiz. Bu ürünümüzün AR-GE si yapılırken özellikle reçete aşamasında geleneksel hazırlanış usulü nasıl ise o içeriğe sadık kalınarak ürünümüz hazırlamıştır. Bunun dışında da yeni yılın ilk çeyreğinde raflarda ki yerini alacak olan soslu özel et serimiz ile de yine sektörümüzde büyük ses getireceğimize inanıyorum.


4. Bonfilet’in Ev Dışı Tüketim sektöründeki konumu ve pazardaki gücü hakkında bizleri bilgilendirebilir misiniz?


BONFİLET AŞ. EDT sektörünün en önde ve en güçlü kurumları ile üretimini yaptığı çok çeşitli Kırmızı et grubu ürünlerinin satış ve sevkiyatına haiz önemli bir iş ortaklığı sürecini yürütmektedir. Karşılıklı süre gelen bu ticari birliktelik kimi zaman belirli süreli bir proje için kimi zaman da belirsiz süresiz projeler için geçerli olabilmektedir. Ancak sonuçta işinde başarılı ve uzun süredir aynı çatı altında birlikte omuz omuza çalışan bir ekip bu ekibin önünü açan modern ve son teknolojik alt yapısı ile BONFİLET AŞ, EDT sektörünün kendi alanında lider markalarından biri olarak pazardaki yeri almaktadır.


5. Güncel yatırımlarınız ve Ar - Ge çalışmalarınız hakkında neler söylemek istersiniz?


2022 yılının üçüncü çeyreği itibarı ile Fabrikamızda ki pişmiş döner üretim alanımız hem büyümüş hem de yenilenmiştir bu minvalde son sistem bir teknoloji ile yeniden başta yangın gibi afetler olmak üzere bir çok afete duyarlı bir biçimde dizayn edilip imal edilen üretim alanımız 3 aylık kısa bir süre içinde üretim yapmaya hazır hale getirilmiştir. Ayrıca 2023 yılı içerisinde geniş kapsamlı bir GES yatırım projemiz bulunmaktadır.

Ar-Ge çalışmalarımız ile ilgilide her daim güncel bir biçimde tüketici ihtiyaçlarını tespit ve takip eden deneyimli AR-GE ve ÜR-GE ekibimiz faaliyetlerine gece gündüz ara vermeden sürdürmektedir. Bu çalışmalar ışığında değerli et gruplarından oluşan “daha önce benzerleri yapılmamış olan” poşetli ve soslu et serimizin tüketiciler ve BONFİLET severler ile buluşmasına gün saymaktayız. Her şeyin yolunda gittiğini düşünürsek “En yakın zamanda bu özel serinin satışına” yeni yılın ilk çeyreğini hedefleyerek ticari iş ortaklığımızın olduğu Ülkemizin en önemli zincir market reyonlarında başlamayı umut ediyoruz.


6. Ürünlerinizin üretim ve özellikle kırmızı et ürünleri için çok önemli bir yere sahip olan ambalajlama aşamasından bahsedebilir misiniz?


Ambalajlama teknolojisinde ki güçlü ve yeni makine parkurumuz kurumumuzun sahip olduğu en önemli ve en yenilikçi yönlerimizin başında gelmekte MAP ambalaj teknolojisinden tutunda, sabit gramajlı ve üç boyutlu “skinpack” ambalajlama teknolojisine kadar bir çok farklı, yeni ve son sistem hijyenik makine çeşitleri ile tüketicilere farklı ürün deneyimleri yaşama seçeneği sunmaktayız.


7. Dağıtım kanallarınız nelerdir? İşletmeler ürünlerinize nasıl ulaşabilir?


Her daim güncellenen E-Ticaret sitemizden tutunda, Getir, Yemek Sepeti, İste Gelsin gibi sanal platformlarda aktif bir biçimde hizmet vermekteyiz. Bunun dışında BTT, Metro Gross marketler, Carrefoure SA, BİM, FİLE ve A101 zincir market gruplarında da çeşitli ürünlerimiz ve / veya anlaşmalı kurum adına üretim yaptığımız PL ürünler üzerinden de tüketicilerimiz bize ulaşabilmekte. Ayrıca İstanbul ili dışında toptan satış adı altında ticaret yapan il distribütör bayilerimiz aracılığı ile de kurumsal manada ürünlerimizin temin ve tedarikini yapabilirler.